Založ si blog

Ako som (takmer) vyhral svoj boj s Akné .

Je tomu už nejaký čas, čo zápasím s nepríjemným kožným ochorením akné .  Skúšal som naozaj všetko a to ma vôbec nenapadlo, že ma začnú vyrážky trápiť až po ukončení puberty veď tieto ochorenia sú vacsinou problémom mladých dospievajúcich ľudí – myslel som si. 

Zdalo sa mi to divné a to hlavne z dôvodu, že moja puberta bola, čo sa týka tohto ochorenia viac menej kľudná.  Pár vyrážok na tvári ale oproti rovesníkom som bol úplne v pohode. Zatiaľ, čo spolužiaci si museli aplikovať krémy proti akné  aj v školskej lavici ja som si bezstarostne užíval život mladého študenta.  To som však ešte netušil ako sa mi to „vypomstí “ v neskoršom veku .

 

Začalo ma trápiť akné na chrbte.

A to najmä v oblasti ramien .  V prvých štádiach som tomu samozrejme neprikladal veľkú pozornosť veď pár vyrážok sem a par vyrážok tam  .  Sem tam som niečo vytlačil  a niekedy sa poškrabal na chrbte .  To však netrvalo dlho a moje škrabanie a tlačenie sa mi začalo vyplácať (v zlom slova zmysle) . O chvíľu som mal už opsipaný celý chrbát a ramená ale aj tak mi chvíľu trvalo kým som si uvedomil, čo je dôvodom toho, že sa  vyrážky neustále rozširujú. Neskor sa mi kožné ochorenie rozšírilo aj na ramená a začalo „napádať“ aj ruku . Hlavne keď som si vzal krátke tričko  uvedomil som si, že je potrebné to začať čím skor riešiť. Tak som teda namieril za miestnym dermatológom a ten mi samozrejme predpísal antibiotiká a erytromycínový lieh .   Bohužiaľ mi to problém zmiernilo minimálne . Antibiotiká nezabrali vôbec ale erytromycínový lieh   to vysušil aspoň trošku ale naozaj sa nedá hovoriť o želanom efekte. A tak som začal hľadať a študovať, veľmi mi pomohli stránky o akné, kde sa popisujú postupy ako sa liečiť prírodným spôsobom bez zbytočnej chémie a naozaj niekedy až takmer „zadarmo“

Liečba akné

 

 

Ako liečiť akné prírodnou cestou bez chémie?

Chcel by som len upozorniť, že tieto tipy pomohli mne . Neradím ich používať ak trpíte nejakou ťažkou formou kožného ochorenia spojenou aj inými príznakmi . Ak však ide stále len o červené vyrážky v prijateľnom množstve smelo do toho! . 

Existuje mnoho opísaných spôsobov ako ochorenie liečiť  tak napríklad suroviny, ktoré nájdete aj doma v chladničke

 

  • Citrón – vysúša a ma antibakteriálne účinky v boji proti akné voľba číslo jeden 
  • Aloe Vera – hojivé a protizápalové účinky
  • Cesnak – dokonale vysúša
  • Čaj – ten je narozdiel od predošlých dvoch surovín, ktoré sa aplikujú na kožu vhodný na pitie.

Osobne som dal na odporúčanie a citrón som zriedil s vodou pretože citrónová šťava môže pôsobiť až priveľmi agresívne a kožu poškodiť . Takíto mix som ďalej aplikoval na kožu vatovým tampónom . S príchodom leta a tohto zázraku mi ochorenie ustúpilo o azda 80 % a zápal zmizol .  Určite mi pomohol aj vitamín D zo Slnka.  Neskor som pridal aj aloe vera a sem tam som to zamiešal spolu s citrónom a vodou do jedného roztoku . Ide o prírodne záležitosti takže som sa nejakých vedľajších účinkov nebál. To je skor problém pri používaní liekov, ktoré môžu viesť k depresií a poškodzovaniu obličiek.  Ďakujem, že ste si našli čas a snáď tieto rýchle tipy a triky ako bojovať s akné pomocou chladničky niekomu naozaj pomôžu. 

 

 

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

peto737

Tipy a triky ako bojovať s kožným ochorením akné, ktoré trápi mnoho ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 20947x
Priemerná čítanosť článkov: 20947x

Autor blogu

Kategórie

Archív